Dlouhá odmlka

24.09.2012 23:44

Chtěl bych se nejdřív omluvit za dlouhou odmlku na tomto webu a celkově v mojí tvorbě, je to způsobeno hlavně tím, že intenzivně pracuju na novým albu a docela to dře, tudíš to docela trvá. Musím vás tedy všechny poprosit, ať vydržíte a zůstáváte naladěni na Flow rapu. A co vlastně vám dneska přináším za novinky? No jsou celkem dvě:

 

Mr. Japh raper z Přerova a můj dlouholetý kamarád mi nabídl, abych se objevil na jeho chystaném albu a já samosřejmě s chutí souhlasil. O vydání tohoto alba vás pochopitelně budu průběžně informovat i já. Prozradím alespoň název tracku na kterém se tedy budu podílet. Track nese název: "Rap a já". Chystané album se bude jmenovat: "Sociální hnus".

 

Další novinkou, kterou jste pravděpoodobně již postřehli je, že z mého chystaného alba jsem již vypustil dvě pecky, které si již můžete pustit na mém Youtube kanálu. Nebo si je pusťte zde o kousek níže.

Musím jen upozornit ty kteří nemají rádí Love-Rap (respektive rap o lásce), track s názvem: "Pravdivý příběh" je věnován jedné slečně, která se mnou byla témeř rok a nedávno to skončilo, pokud se rozhodnete si tento track poslechnout dozvíte se mimo jiné i proč to skončilo.

Tady ho máte:

 

 

Další pecka z nového alba se jmenuje: "Svobodnej, mladej, neklidnej", tak trochu to opět vysvětluje můj momentální postoj k životu a hlavně je to můj typickej funky-rap song, takže si ho doufám s plnou parádou užijete. Pokud to vykouzlí na tváři úsměv, alespoň jednomu člověku, tak je to paráda. Nezapomeňte mi dát vědět, jestli se vám to líbilo, ať už zprávou na Facebooku, komentářem nebo jakýmkoliv jiný způsobem :)

A tady je ta výše zmíněná pecka:

 

A co říct závěrem? Snad jen to, že doufám, že vás moje dlouhá odmlka neodradila od mýho rapu a těm kteří mi zůstávají věrní, těm moc děkuji. Chystané album, z kterého si můžete poslechnout ukázky, se bude jmenovat "Kodex Illegalis" ale to už asi pravděpodobně taky víte :)

 

A ještě jedno slovo závěrem. Chtěl bych poděkovat jednomu z mých fanoušků (a jedinému), který se mi v mojí dlouhé odmlce ozval a nasypal na mě hromadu otázek ohledně chystané tvorby a díky tomu mě to zase nakoplo a já se díky tomu zase trochu víc rozjel. Navíc mi i výborným a podrobným způsobem rozebral tracky na to nový album a to mi hafo pomohlo, takže bych chtěl jen říct: "Hafo díky, Kubo"

 

A to je vše, o dalších novinkách vás budu průběžně informovat.

Mějte se fanfárově

Vyhledávání